مقالات

محصولات مراقبت از پوست سینره

پوست صورت تاثیر بسزایی در زیبایی چهره شما دارد و داشتن پوستی صاف، شفاف و یکدست زیبایی شما را چندین برابر می‌کند. برند سینره در سال 1376 با تولید محصولات مراقبت از پوست و مو در ایران پا به عرصه رقابت گذاشت و در سال 1388 با استخدام متخصصین برتر حوزه پوست با هدف نوآوری در محصولات پوستی و آرایشی موفق به کسب عنوان برتر شد. Cinere با استفاده از مواد طبیعی مثل آلوئه‌ورا، آووکادو و اسطوخودوس محصولات مراقبت از پوست و مو را از دل طبیعت تولید نموده و در حفظ سلامت پوست و مو یاری رسان شماست.

معرفی انواع محصولات Cinere

محصولات Cinere از دل طبیعت به دسته آمده و شما می‌توانید با استفاده از این محصولات به سلامت و زیبایی پوست و موی خود کمک کنید.

چند نمونه از محصولات پرفروش و پرطرفدار برند سینره:

پاک کننده پوست صورت سینره

پاک کننده پوست صورت یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست بوده که انتخاب پاک کننده مناسب پوست اهمیت بسزایی دارد. پاک کننده پوست صورت سینره یکی از باکیفیت‌ترین محصولات مراقبت از پوست بوده که مواد آرایشی و آلودگی‌های روی پوست را پاک می‌کند. پاک کننده صورت Cinere در دو نوع مخصوص پوست‌های چرب و مخصوص پوست‌های معمولی تا خشک تولید شد  که شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خود محصول مناسب را انتخاب نمایید. پاک کننده پوست چرب به کاهش ترشح چربی اضافی پوست کمک کرده و پوست را شاداب و با طراوت می‌کند. پاک کننده پوست های معمولی تا خشک سینره حاوی روغن گل همیشه بهار بوده که پوست را سالم، نرم و مرطوب می‌کند.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره CINERE

همان‌طور که می‌دانید استفاده از ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین لوازم بهداشتی مراقبت از پوست بوده که از پوست در برابر اشعه‌های UV آفتاب محافظت می‌کند. کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره Cinere سه SPF مختلف دارد که SPF 30 مخصوص پوست‌های حساس و کودکان SPF 50 مخصوص پوست‌های چرب و SPF 60 مخصوص پوست‌های معمولی تا خشک می‌باشد. کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره سبک بوده، با استفاده  از آن از روی پوست احساس سنگینی نمی‌کنید و به راحتی جذب پوست می‌شود.

 

کرم روشن کننده سینره CINERE

کرم روشن کننده سینره حاوی عصاره برگ انگور، گل راعی، شاه بلوط هندی، برگ نارون کوهی، گل آرنیکا مونتانا، پیچک، پروتئین سویا، بیربری می‌باشد. اگر هر روز صبح کرم را مصرف نمایید قطعا نتیجه بهتری می‌گیرید؛ اما بهتر است در صورت قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب، مصرف کرم را تمدید کنید. کرم روشن کننده سینره حاوی ضد آفتاب بوده و به همین دلیل از ایجاد لک و چین و چروک‌های جدید روی پوست جلوگیری می‌کند.

مام زنانه و مردانه سینره

استفاده از دئودورانت یا مام بهترین راه حل برای رفع بوی نامطبوع بدن است. مام سینره حاوی عصاره گیاه دم اسب، ساج، روغن درخت چای بوده که خاصیت آنتی باکتریالی داشته، از رشد قارچ و باکتری روی پوست جلوگیری کرده و تعریق بدن را کاهش می‌دهد. ترکیبات موجود در مام زنانه و مردانه سینره با پروتئین‌های بدن ترکیب شده و رسوب می‌کنند سپس این رسوب‌ها روی مجاری عرق نشسته و با تنگ کردن مجاری تعریق بدن را کاهش می‌دهد.

قیمت محصولات سینره

محصولات سینره CINERE از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما قیمت محصولات سینره در کنار کیفیت عالی مناسب و مقرون به صرفه است. به همین دلیل اغلب مصرف‌کنندگانی که کیفیت برای آنها اولویت دارد اما از قیمت بالای برندهای خارجی ناراضی هستند، با مصرف محصولات سینره جذب قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولاتش می‌شوند. برای اطلاع از قیمت محصولات سینره می‌توانید به تگ قیمت محصولات سینره مراجعه نمایید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت محصولات CINERE با پیراکده تماس حاصل فرمایید.

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و انتخاب فروشگاه معتبر لوازم آرایشی سر در گم هستید، فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده که برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌نماید. فروشگاه اینترنتی پیراکده محصولاتی اورجینال و با کیفیت ارائه داده تا کمک‌رسان شما برای داشتن پوست و مویی سالم و زیبا باشد. شما می‌توانید تنوع محصولات و برندهای موجود را در وبسایت پیراکده مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را تهیه و خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا