مطالب متفرقه

بازدید کنندگان کلاب هاوس

برنامه صوتی Clubhouse در مارس 2020 توسط Paul Davison و Rohan Seth ، دو آمریکایی معروف از سیلیکون ولی در کالیفرنیا راه اندازی شد .در حال حاضر برنامه صوتی Clubhouse فقط در IOS ارائه می شود و به کاربران خود اجازه می دهد تا به اتاق های بحث ، اتاق هایی که در آنها در زمان های خاص با موضوعات مختلفی از کارآفرینی ، توسعه شخصی و مسائل اجتماعی مورد بحث قرار می گیرند ، ملحق شوند. در تجربه ای که کمی شبیه میزگرد به سبک پادکست است ، هیچ فیلم یا عکسی در Clubhouse وجود ندارد ، فقط صدا. این برنامه که هم اکنون در مرحله بتا است ، تقریباً 10 میلیون بارگیری در سراسر جهان ایجاد کرده است. در فرانسه ، به سختی 90.000 نفر برنامه را بارگیری کرده اند ، با این حال Clubhouse نزدیک به یک میلیارد دلار ارزش دارد. این برنامه در سراسر جهان وجود دارد ، به استثنای چین که در 8 فوریه 2021 مسدود شد.در حال حاضر تعداد بازدید کنندگان کلاب هاوس  بسیار افزایش یافته است .

شبکه اجتماعی  Clubhouse  در حال حاضر به تازگی برنامه خود را در تاریخ 5 مارس به روز کرده است. اکنون کاربران آن می توانند گروه هایی را به نام کلوپ ها به زبان انگلیسی ایجاد کنند تا چندین نفر را که از همان منطقه مورد علاقه مشترک هستند جمع کند. این به میزبان یک اتاق تکراری اجازه می دهد تا در هر جلسه جدید به اعضای این گروه هشدار دهد. این برنامه همچنین اجازه می دهد (هنوز در نسخه بتا است) کیفیت صدای اتاق را بهبود بخشد . وی توضیح می دهد که برای هنرمندانی که خود را وقف اجرای زنده می کنند و می خواهند وقتی آواز می خوانند ، استعداد خود را کامل ارزیابی کنند ، ویژگی جالبی خواهد بود. خدمات شبکه ی اجتماعی کلاب هاوس را می توانید از سایت ایرانی فالوو تهیه نمایید.

در کلاب هاوس ، مانند هر شبکه اجتماعی ، ما یک نمایه ایجاد می کنیم و در حساب هایی مشترک می شویم که با توجه به مناطق مورد علاقه ما و دفترچه تماس با ما ارائه می شود. این اپلیکیشن به هر کاربر نیاز دارد تا شماره تلفنی را به هم پیوند دهد و هویت واقعی خود را ارائه دهد (اگرچه در واقع آن را تأیید نمی کند). بحث ها در اتاق ها ، اتاق های جلسات برگزار می شود که در زمان های خاص برای بحث در مورد موضوعات خاص ، در زمینه کارآفرینی ، سرگرمی یا توسعه شخصی باز می شوند. این بحث ها ، در نیمه راه میان میز گرد و قالب پادکست ، جنبه مشارکتی دارد. پس از شروع بحث ، شرکت کنندگان می توانند از طریق ویژگی “دست خود را بالا ببرید” مداخله کنند. سپس مدیران اتاق می توانند تصمیم بگیرند که آنها “روی صحنه بروند”. برگه “کاوش” به شما امکان می دهد اتاق های جدیدی را طبقه بندی کنید که بر اساس موضوع طبقه بندی شده اند و می توانند همزمان 5000 نفر را در خود جای دهند. برگزارکنندگان آنها می توانند تصمیم بگیرند که این اتاق ها عمومی، یا خصوصی باشند و در صورتی که در حالت عمومی باشد تعداد بازدید کنندگان کلاب هاوس  افزایش می یابد .

از چه سایتی خريد روم ویزیتور کلاب هاوس داشته باشیم :

برای عضویت در کلاب هاوس که در طی نسخه بتا ، انتخاب خود را فقط برای افراد ممتاز انجام داده است ، باید صبر داشته باشید. در واقع این برنامه توسعه از طریق سیستم حمایت مالی را انتخاب کرده است. هر کاربر جدید دو دعوت نامه دریافت می کند که می تواند به دلخواه خود توزیع کند. این موارد به قدری نادر هستند که اکنون در اینترنت به فروش می رسند . این برنامه بدون شک مضطرب برای جلوگیری از سرریز ، تصمیم گرفته است که همه را مسئول رفتار مهمانان خود قرار دهد. افراط و تفریط یک کاربر در مورد شخصی که او را به سیستم عامل معرفی کرده است منعکس می شود ، در صورت رفتارهای نامناسب ، احتمالاً خود او نیز از این امر حذف خواهد شد.کاربر بیشتر می تواند برنامه را بارگیری کند ، خود را در لیست انتظار قرار دهد و نام مستعار خود را رزرو کند ، در اسرع وقت Clubhouse به آنها امکان دسترسی می دهد.

عملکرد Clubhouse در چندین مورد بحث شده است. اول ، به این دلیل که برنامه ای که با وارد کردن شماره تلفن خود راه اندازی می شود ، به طور خودکار دفترچه تماس شما را وارد می کند تا نمایه ای برای همه اعضای گروه دوم ایجاد کند. به این دلیل که تمام بحث هایی که در اتاق ها انجام می شود را ثبت می کند تا روشی برای کلاب هاوس باشد تا اطمینان حاصل کند که اینها مشکل ساز نیستند.

اصل کلاب هاوس ساده است. در داخل برنامه ، کاربران می توانند “فضاها” را در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنند و سایر کاربران را به پیوستن به آنها دعوت کنند. بازدید کنندگان از این “اتاق” های مجازی می توانند یک مکالمه صوتی داشته باشند یا به سادگی به بحث گوش فرا دهند. یک یا چند ناظر مکالمه را کنترل می کنند. گاهی اوقات چندین هزار نفر در یک اتاق حضور دارند. اگر می خواهید به مکالمه بپیوندید ، باید با کلیک یک دکمه ” دست خود را بالا ببرید ” .

کاربران اپلیکیشن کلاب هاوس می توانند به راحتی با مراجعه به سایت معتبر و قابل اعتماد ایرانی فالوو سرویس خريد روم ویزیتور کلاب هاوس را تهیه نمایند و در کوتاه ترین زمان به حساب خویش اعمال نمایند .

برخلاف آنچه در شبکه های اجتماعی به آن عادت کرده ایم ، کلاب هاوس در درجه اول محلی برای بحث شفاهی است ، نه مکانی برای متن یا تصاویر. افراد به جای پیمایش بی پایان و ندانستن آنچه که تازه دیده اند ، در “اتاق ها” روی یک موضوع واحد متمرکز می شوند که این یک ، موفقیت بزرگ را به ارمغان می آورد .

جنبه انحصار نیز وجود دارد. بدون دعوت از عضو ثبت شده ، نمی توانید به برنامه دسترسی پیدا کنید. در این زمان ، Clubhouse فقط از طریق iPhone قابل بارگیری است ، اگرچه یک برنامه Android در دست توسعه است. پاول دیویسون و روهان ست بنیانگذاران اظهار داشته اند که آنها می خواهند به آرامی تعداد سرورها را افزایش دهند ، بنابراین تعداد کاربران نیز باید به آرامی افزایش یابد در نتیجه خريد روم ویزیتور کلاب هاوس می تواند منجر به موفقیت بیشتر شما می شود . به طور کلی دانش عمومی این است که دسترسی به چیزی دشوارتر است که ،  افراد بیشتر آن را می خواهند .

مرجعی جامع جهت خرید بازدیدکنندگان کلاب هاوس :

همه گیری ویروس کرونا که جهانی شد نیز به موفقیت اپلیکیشن کلاب هاوس کمک کرد زیرا به دلیل ویروس کرونا ، دیگر به سختی با افراد جدیدی ملاقات می کنیم و گفتگو با غریبه ها تقریباً غیرممکن است  Clubhouse  راه حل مناسبی برای مقابله با این مسئله ارائه می دهد ، حداقل تا زمانی که COVID-19 بخشی از زندگی ما باشد .

همانطور که در بالا ذکر شد ، برای دسترسی به برنامه نیاز به دعوت نامه کاربر دارید . هر یک از اعضای کلاب هاوس می تواند دو دعوتنامه توزیع کند و هرچه بیشتر از برنامه استفاده کند ، بیشتر می شود   بنابراین Clubhouse یک باشگاه انحصاری است که در آن نمی توان مانند آسیاب وارد شد .

کاربران شبکه ی اجتماعی کلاب هوس می توانند به راحتی به سایت معتبر ایرانی فالوو مراجعه نمایند و سرویس شگفت انگیز خرید بازدیدکنندگان کلاب هاوس را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت و ضمانت سرویس و پشتیبانی بیست و چهار ساعته و سریع ترین اجرا پس از ثبت سفارش تهیه نمایند و به حساب خویش اعمال نمایند .

مانند کاربران فیس بوک در ابتدای راه ، پایگاه کاربران کلاب هاوس نیز منحصر به فرد است . جدا از حضور افراد مشهور ، این برنامه در حال حاضر فقط در iPhone قابل دسترسی است . برای عضویت در شبکه اجتماعی ، خواستگاران باید توسط یک کاربر موجود دعوت شوند . برای دعوت از دیگران ، مشترکین به Clubhouse اجازه می دهند تا بدون رضایت صریح آنها به دفترچه آدرس تلفن و اطلاعات افراد در آن لیست های تماس دسترسی داشته باشد . سپس کلاب هاوس از این کاربران بالقوه و تعداد ارتباطات آنها پروفایل شبح ایجاد می کند و باعث می شود افرادی که در سیستم عامل هستند از آن ها دعوت کنند .

تهیه سرویس خرید بازدیدکنندگان کلاب هاوس از سایت معرفی شده می تواند کمک شایانی در موفقیت شما در شبکه ی اجتماعی کلاب هاوس داشته باشد .

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی عمومی است که در آن فقط می توانید از صدا و کلمات خود استفاده کنید (بدون عکس و فیلم) تا از جمعیت متمایز شوید ، در نتیجه فالوور  و پیروان خود را افزایش دهید .

برای افراد ناآگاه ، اتاقهایی در کلاب هاوس وجود دارد . آنها گروه های آوازی هستند که توسط ناظران اداره می شوند ، جایی که است افراد می توانند بدون اینکه هرگز صحبت کنند ، صحبت کنند و حرف خود را بزنند در نتیجه ما به شما پیشنهاد می دهیم با توجه به قابلیت های بی نظیر این شبکه ی اجتماعی ، هر چه سریعتر به پیروان اپلیکیشن کلاب هاوس بپیوندید .

منبع اخبار اطلاعات فوق سایت ایرانی فالوو می باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا