مطالب متفرقه

با انواع سمعک نامرئی آشنا شوید + قیمت سمعک هوشمند، دیجیتال، پشت گوشی و …

سمعک چیست؟ قیمت سمعک نامرئی یک وسیله کوچک الکترونیکی که شما در یا پشت گوش خود را می پوشند. این باعث می شود برخی از صداها بلندتر به طوری که یک فرد با از دست دادن شنوایی می توانید گوش دادن، ارتباط، و مشارکت کامل در فعالیت های روزانه. انواع سمعک نامرئی می تواند کمک به مردم بیشتر در هر دو شرایط آرام و پر سر و صدا را بشنود. با این حال، تنها در حدود یک نفر از پنج نفر که از سمعک هوشمند بهره مند واقع یکی استفاده می کند. سمعک نامرئی دارای سه بخش اصلی است: یک میکروفون، آمپلی فایر، و سخنران است. قیمت سمعک دیجیتال صدا از طریق میکروفون، که به سیگنال های الکتریکی تبدیل امواج صوتی و آنها را به یک تقویت کننده می فرستد دریافت می کند. تقویت کننده قدرت سیگنال را افزایش می دهد و سپس آنها را به گوش را از طریق بلندگو.

قیمت سمعک

انواع سمعک چگونه قادر است که به بهبود شنوایی کمک کند؟

سمعک در درجه اول در بهبود شنوایی و گفتار درک از افرادی که از دست دادن است که از آسیب به سلول های حسی کوچک در گوش داخلی شنوایی مفید هستند، به نام سلولهای مو. این نوع از دست دادن شنوایی است که به نام کم شنوایی حسی عصبی. آسیب می تواند به عنوان یک نتیجه از بیماری، پیری، یا آسیب ناشی از سر و صدا و یا برخی از داروها رخ می دهد.

انواع سمعک

انواع سمعک بزرگ ارتعاشات صوتی وارد گوش. زنده ماندن سلول های مو ارتعاشات بزرگتر شناسایی و آنها را تبدیل به سیگنال های عصبی که در امتداد به مغز منتقل می شود. بیشتر آسیب به سلول های مو شخص، از دست دادن شنوایی شدید تر، و بیشتر تقویت قیمت سمعک نامرئی مورد نیاز تفاوت را تشکیل می دهند. با این حال، محدودیت های عملی به مقدار تقویت قیمت سمعک را تامین می کنند وجود دارد. علاوه بر این، اگر گوش داخلی است بیش از حد آسیب دیده، حتی ارتعاشات بزرگ خواهد شد را به سیگنال های عصبی تبدیل نمی شود. در این وضعیت، یک سمعک نامرئی موثر نخواهد بود.

سمعک هوشمند و سمعک دیجیتال
سمعک هوشمند و سمعک دیجیتال

چگونه می توانیم قیمت سمعک دلخواه خود را بیابیم؟

اگر شما فکر می کنم شما ممکن است از دست دادن شنوایی و می تواند از یک انواع سمعک بهره مند شوند، پزشک خود را، که ممکن است شما را به یک گوش و یا شنوایی شناس مراجعه مراجعه کنید. گوش- حنجرهای یک پزشک متخصص در گوش، بینی، گلو و اختلالات و علت ریزش شنوایی بررسی است. یک شنواییشناس بهداشت حرفه ای شنوایی که شناسایی و از دست دادن اقدامات شنوایی و یک تست شنوایی برای ارزیابی نوع و درجه از دست دادن انجام است.

قیمت سمعک نامرئی

انواع سمعک نامرئی چه مواردی هستند؟

به طور کلی 5 نوع از سمعک. پشت گوش (BTE)، مینی وسایل کمک، در از گوش (ITE)، در، کانال (ITC) و به طور کامل در کانال (CIC) پشت سمعک (BTE) شنوایی از یک مورد پلاستیک سخت فرسوده پشت گوش و متصل به یک سمعک دیجیتال پلاستیکی که درون گوش خارجی تشکیل شده است. قطعات الکترونیکی در مورد پشت گوش برگزار شد. صدا سفر از قیمت سمعک نامرئی از طریق سمعک هوشمند و در گوش. کمک وسایل کمک توسط مردم در تمام سنین برای خفیف تا افت شنوایی عمیق استفاده می شود.

یک نوع جدید از کمک وسایل کمک کمک شنوایی باز مناسب است. کوچک، کمک باز مناسب پشت گوش مناسب به طور کامل، تنها با یک لوله باریک به داخل کانال گوش، قادر می سازد کانال باز بمانند. به همین دلیل، قیمت سمعک باز مناسب ممکن است یک انتخاب خوب برای کسانی که تجربه تجمع جرم گوش، از آنجایی که این نوع کمک ها کمتر احتمال دارد به چنین مواد آسیب دیده باشد. علاوه بر این، برخی از مردم ممکن است سمعک باز مناسب به دلیل درک خود را از صدای خود را صدا “متصل است.” ترجیح می دهند.

سمعک هوشمند

قیمت سمعک نامرئی چه میزان می باشد؟

در-گوش (ITE) سمعک نامرئی مناسب به طور کامل در داخل گوش خارجی و برای خفیف تا افت شنوایی شدید استفاده می شود. مورد برگزاری قطعات الکترونیکی است از پلاستیک سخت ساخته شده است. برخی کمک های ITE ممکن است برخی از ویژگی های اضافه شده نصب شده است، مانند یک تله کویل. تله کویل یک سیم پیچ مغناطیسی کوچک است که اجازه می دهد تا به کاربران برای دریافت صدا از طریق مدار از قیمت سمعک، و نه از طریق میکروفون آن است. این باعث می شود آن را آسان تر به شنیدن مکالمات از طریق تلفن. تله کویل نیز کمک می کند مردم در مراکز عمومی که سیستم های صوتی ویژه نصب شده اند، به نام سیستم حلقه القا می شنوید. سیستمهای حلقه القا می توان در بسیاری از کلیساها، مدارس، فرودگاه ها، و سالن پیدا شده است. ایدز ITE معمولا توسط کودکان پوشیده نیست زیرا روده نیاز به اغلب جایگزین شود به عنوان گوش رشد می کند.

منبع نوشتاری: طنین سمعک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا