گردشگری

پل معلق شیشه‌ای هیر اردبیل دچار شکستگی نشده است

مدیر داخلی مجموعه پل معلق هیر اردبیل خبر شکستگی در این پل را تکذیب کرد و گفت: هیچ بخشی از این پل دچار شکستگی نشده است.

از روابط عمومی میراث‌ فرهنگی اردبیل ، رسول صادقی روز دوشنبه با اعلام این خبر با اشاره به اینکه بازرسی‌ها و سرویس دوره‌ای پل معلق به صورت هفتگی انجام می‌شود، افزود: متاسفانه در جریان سرویس دوره‌ای که در روز شنبه انجام شد یکی از کارگرها طی یک حادثه فوت شد.

او با ابراز همدردی با خانواده متوفی اظهار کرد: تمامی استانداردهای ایمنی برای استفاده گردشگران در این مجموعه رعایت شده و خبر منتشر شده در فضای مجازی به عنوان شکستگی پل صحت ندارد.

صادقی ادامه داد: خبر شکستگی در پل معلق شیشه‌ای هیر صحت نداشته و انتشار چنین شایعاتی غیر از ضربه به صنعت گردشگری استان نتیجه دیگری نخواهد داشت، بنابراین پیگیری قانونی انتشار این خبر کذب انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پل معلق شیشه‌ای هیر ، منطقه را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده و باعث رونق اقتصادی ، اشتغال و گردشگری منطقه شده است.

نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای قوسی شکل ایران در شهر هیر که در سال ۹۸ افتتاح شد ، در ۲۲ کیلومتری اردبیل در مسیر جاده اردبیل به سمت سرچم قرار دارد.

دره “دربند” هیر با حدود ۲۳۴ هکتار وسعت در یک کیلومتری این شهر واقع شده ‌است و نهر همیشه پرآبی از میان این دره عبور می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا