مطالب متفرقه

جاروبرقی هتلی كم صدا

جاروبرقی هتلی كم صدا يا سايلنت، دستگاهی کاربردی و با سيستم نظافتى تخصصى برای جمع آوری و تمیز کردن گرد و غبار و آلودگی های خشک از سطوح مختلف هموار و ناهموار در هتل ها و مهمانسراها و شيرخوارگاه ها و بيمارستان ها و به طور کلی محيط هایی که نیاز به مكنده صنعتی با صدای کم وبدون آلودگى صوتى و کیفیت مناسب دارند، استفاده می شود.

با جاروبرقی هتلی به راحتی می توان به نظافت اتاق ها، راهروها، لابی و بخش های دیگر هتل بدون ايجاد مزاحمت براى ميهمانان حتى در زمان استراحت پرداخت. با توجه به اين كه اكثرا راهروهاى هتل ها از موكت پوشيده شده است بايد جاروبرقى هتلی به نحوى ساخته شده باشد كه هم هنگام حركت سروصداى زيادى ايجاد نكند و هم توسط كاربر به راحتى قابل حمل باشد كه اين امر موجب سرعت بخشيدن در امور نظافتى مى گردد.

استفاده از این دستگاه به دلیل نوع کاربری سبب صرفه جویی در وقت، هزینه و نیروی انسانی در هتل ها می گردد. از آنجاییکه رفت و آمد در یک هتل به مراتب بیشتر از یک خانه است و نياز به دفعات بيشتر نظافت در طول روز دارد بنابراین اين وسيله این امکان را فراهم می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن با قدرت بالا و صدای بسیار کم بتوانید به تمام امور نظافتی بپردازید.جاروبرقی هتلی دارای وزن سبکی بوده که به راحتی امکان جابجایی داشته و به سهولت در اتاق ها و طبقات و لابى هتل ها توسط كاربر قابل حمل و نقل می باشد .

جاروبرقی تک موتوره هتلی به همان اندازه که کم صدا است به همان اندازه نیز برای هتل ها کاربردی است.اولين چيزى كه هر ميهمان در هنگام ورود به هتل در نگاه اول توجه مى كند، نظافت هتل بوده و بعد از آن مكانى آرام و مطمئن جهت استراحت و آرامش مى باشد كه هر دو مورد بيان شده، نظافت و سكوت با استفاده از جاروبرقی هتلی به خوبى قابل اجرا مى باشد .

ویژگیهای جاروبرقی هتلی كم صدا:

  •  ظاهری زیبا
  •  وزن کم و جابجایی آسان
  •   مکش قوی و راندمان بالا
  •  نشان دهنده پر شدن فیلتر
  •  نگهدارنده لوازم جانبی
  •  پدال نگهدارنده کابل برق
  •  دارای فیلتر مخصوص
  • موتور به کار رفته در این دستگاه به صورت دورپایین دو پروانه می باشد.

جاروبرقى مركزى:

جاروبرقی مرکزی به عنوان یک مكنده بسیار قوی که به صورت ثابت در محيط خارجى منزل يا محيط كار نصب می شود و يك سيستم مكش مركزی قوى به منظور نظافت ساختمان و ارسال آلودگی ها از طريق لوله هاى از قبل تعبيه شده و توكار در ساختمان به محلي دورتر از مکان تحت نظافت مي باشد.به اين منظور پريزهاي مكنده در مكان هاى مورد نياز نظافت خانه نصب شده و توسط لوله هاى توكار به دستگاه مكنده كه در محل مناسب مانند موتورخانه، زير زمين، انباری، پاركينگ،به طور ثابت قرار گرفته، جاروبرقی مرکزی جهت نظافت داخل ساختمان متصل مى گردد.

بهترین حالت برای دستگاه نصب در محوطه بیرونی خانه است، زیرا فیلترها می توانند با هوای آزاد ارتباط داشته باشند.اين وسيله گرد و خاک خانه را به صورتی جمع آوری می کند که تاکنون هیچ جارویی این وظیفه را انجام نداده است. نظافت با اين دستگاه بسیار کم صدا بوده تا آنجا که هنگام روشن بودن جاروبرقی مرکزی می توان به صدای موسیقی گوش داد و هم چنین اعضای دیگر خانواده آزرده خاطر  نشوند.علاوه بر این بر خلاف گذشته هیچ دستگاه جاروبرقى وکابل برقی در داخل منزل وجود ندارد.با نصب  اين دستگاه در یک مکان ثابت، نظافت تنها به وسیله حمل لوله خرطومی انجام داد.

به منظور نظافت همه بخش های خانه می توان تعداد بیشتری درگاه ورودی برای اتصال خرطومی، بر روی دیوارها تعبیه نمود تا فقط توسط جا به جایی خرطومی از یک ورودی به ورودی دیگر، کلیه نقاط منزل جهت نظافت پوشش داده شود. درگاه های ورودی به وسیله لوله هایی توكار به جاروبرقی مرکزیمتصل می شوند. گرد و خاک از طریق این لوله ها وارد مخزن  می شود. در نتیجه کاربر هیچ گونه تماسی با این مخزن نداشته و فقط لازم است یک تا دو بار در سال تخلیه شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد جاروبرقی مرکزی ایجاد ارتباط میان کاربر و دستگاه بدون سيم می باشد؛ بخش مرکزی جارو به برق متصل است و به محض وصل شدن خرطومی به درگاه ورودی، نیرو به آن منتقل شده و با جدا کردن خرطومی از درگاه جریان برق قطع می شود.

مزایای استفاده از جاروبرقى مركزى:

  • – محیطی عاری از گرد و خاک و بوی ناخوشایند
  • – امکان نظافت آسان پله ها، گوشه و کناره ها و غیر قابل دسترس ترین نقاط در صورت تجهیز به لوله حداکثر ۹ متری
  • – بهبود کیفیت هوای خانه و قابلیت مبارزه با آسم، اگزما و انواع آلرژی
  • – صرفه جویی در زمان نظافت
  • – تجهیز به دسته سبک با  امکان حمل آسان
  • – قدرت مکش فوق العاده بالا و امکان جمع آوری انواع ذرات آلاینده
  • -دسته کنترلی مجهز به صفحه نمایش به طور مستقیم موقعیت هایی را مانند زمان خالی شدن مخزن، تمیز کردن فیلتر، مسدود شدن هوا، زمان سرویس، حرارت غیر عادی و … نشان می دهد.
  • – دسته کنترل استاندار به محض اتصال به ورودی، دستگاه به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می شود و هیچ گونه وضعیت کنترلی دیگری وجود ندارد.
  • -صدای بسیار کم در هنگام استفاده از جاروبرقی مرکزی و نظافت بدون ایجاد مزاحمت
  • -امكان استفاده چند نفر در چند اتاق يا طبقات مختلف بصورت همزمان از سيستم
  • -بدون نياز به تغییر دائم كيسه و پاكت زباله
  • -استفاده آسان و بدون نياز به جابجايي دستگاه و مشكلات ناشي از ضربه و شكستگي
  • -امكان نظافت تمام نقاط خانه و نظافت خودرو در داخل پاركينگ بدون جابجايي دستگاه جارو برقي مرکزی
  • -مصرف انرژي كمتر و راندمان كاري بالا

بهترين جارو برقي آب و خاك صنعتى:

بهترين جاروبرقى آب و خاك صنعتى موجود در لوازم مكانيزه صنعتى دستگاهى است كه بر اساس عوامل متعدد و مختلفى،از جمله، ساعت كارى استفاده از دستگاه و متراژ و وسعت فضاى صنعتى مورد استفاده و مقدار پسماند ها و زباله هاى خشك و مرطوب جمع شده در روز،انتخاب و خريدارى شود.با توجه به تنوع مدل ها و انواع مختلف موجود در بازار و همچنين برند هاى گوناگون اين كالا كه هر كدام به نوبه خود در سايز ها و ابعاد متنوع و تعداد موتور متفاوت، طراحى و توليد شده اند،  كار خريداران را در انتخاب دستگاه مورد نظر سخت مى كند.طوری که از نام دستگاه پیدا است، این وسیله برقی می تواند در کنار مواد جامد، مایعات را نیز به طور هم زمان مکش کند.از سوی دیگر، به دلیل این که آلودگی ها در مکانهای مختلف صنعتی و کارخانه های مختلف با هم فرق دارد، بنا بر اين مسئله کاملا عادی است که گونه و نوع جاروبرقی های صنعتی هم با همدیگر مغايرت هايى در اندازه و تعداد موتور، نیروی موتور، توان کشیدن و حجم مخزن داشته باشند.

جاروبرقی های صنعتی نسبت به ابعاد و قدرت آنها، قیمت هایشان متفاوت است در زمان خریداری جاروبرقی صنعتی، بایستی به قیمت و برند و كارايى جارو برقی توجه کنید تا بتوانید بهترین برند جاروبرقی صنعتی را با بهترین قیمت انتخاب كنيد که دوام بیشتر و عملکرد بهتر داشته باشد. اين وسيله صنعتی به غیر از این که برای از بین بردن کثیفی ها و جمع آورى زباله ها به کار می رود به علاوه می تواند به علت داشتن ظرفیت بسیار زیاد محفظه و نیروی بیش از حد که دارد، حجم زیادی از مواد را انتقال دهد و به این شکل برای جابه جا کردن مواد در صنعت نیز به کار می رود.

جاروبرقی آب و خاک صنعتی قابليت اتصال به دستگاه های ثابت و یا متحرک موجود در خط تولید کارخانه و محيط هاى صنعتى را داشته و با اتصال آن به دستگاه های اره، دریل و سایر تجهیزاتی از این دست می توان از انتشار آلاینده ها در محیط جلوگیری كرد.این وسيله صنعتی دارای فیلتر مخصوص قابل تعویض و شستشو جهت جلوگیری از ورود آب و خاک به محفظه موتور می باشد. جنس فیلتر این وسيله نمدی است . طولکابل این جارو برقی آب و خاک صنعتی تقريبا ۸ متر و طول لوله خرطومی آن تقريبا ۲٫۵ متر می باشد. در اكثر موارد مي توان با سفارش به كارخانه هاى توليد كننده دستگاه طول لوله خرطومى و سيم را افزايش داد.

عواملى كه هنگام خريد بهترين جاروبرقى آب و خاك صنعتى بايد به آن توجه كرد:

  1. 1.ظرفیت مخزنی که برای تمیزی آلودگی به آن نیاز داریم.
  2. 2.نوع برقى که بابت فراهم کردن برق جارو برقی به آن نیاز داریم.
  3. 3.توانایی جمع کردن مواد سمی و مواد قابل انفجارو …. داشته باشد یا نه .
  4. 4.به طور مداوم از دستگاه استفاده می کنیم يا نه، پس بايدجارو برقی صنعتی با کیفیت را انتخاب کرده زیرا کیفیت جارو برقی باعث عمر طولانی دستگاه می شود.
  5. 5.داشتن لوازم جانبی برای سهولت در استفاده از دستگاه
  6. 6.باز و بسته کردن آسان خرطومی و سری های دستگاه
  7. 7.بلند بودن سیم جارو برقی
  8. 8.لاستیک های روان برای حرکت راحت جارو برقی
  9. 9.صدای دستگاه، صدای کم دستگاه جاروبرقی صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است با توجه به اينكه در محيط هاى صنعتى به دليل وجود دستگاه هاى در حال كار ديگر،وجود سروصداى اضافه جهت بر هم زدن تمركز كارگران و منجر به بروز حادثه نشود.
  10. 10.کلید روشن و خاموش برای کنترل دستی و استراحت دادن به موتورها در دستگاههاى چند موتوره تعبيه شده باشد.
  11. 11.تخلیه راحت ( قابلیت سطل برگردان و جهت تخلیه مایعات نیز می توان از شلنگ تخلیه آب بهره برد)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا