ورزشی

مارتینس: امکانات فولاد بی‌نظیر است

خوان ایگناسیو مارتینس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، اظهارکرد: خیلی خوشحالیم چون بردی که به دست آوردیم در لحظات آخر بود. تمام بازیکنان ما شوق برد در این بازی را داشتند. فصل سختی را شروع کردیم و تا امروز در زمین خودمان نبرده بودیم. تمام کاری که هواداران ما انجام دادند عالی بود و از آن ها تشکر می‌کنم

وی با اشاره به گفت‌وگوی خود با سیروس پورموسوی بعد از شکست دادن استقلال خوزستان گفت: با سرمربی استقلال صحبت کردم و به آن‌ها برای فوتبال عالی‌شان تبریک گفتم.​

سرمربی اسپانیایی فولاد بعد از دومین برد تیمش گفت: ما می‌دانستیم که این بازی یک داربی در فوتبال خوزستان است بازیکنان استقلال شور و اشتیاق داشتند که مقابل فولاد خوب بازی کنند. ما تاکتیک‌های خودمان را در زمین پیاده کردیم اما حریف هم در تمام لحظات پا به پای ما بازی کرد به شما اهل رسانه که شاید طرفدار فولاد باشید بابت این برد تبریک می‌گویم.

مارتینس: امکانات فولاد بی‌نظیر است

مارتینس خاطرنشان کرد: استقلالی ها توپ‌های بلند می‌فرستادند اما اما فولاد از نظر دفاعی مقابل آنها قوی بود. حریف از نظر کاشته‌ها واقعاً خطرناک بازی کرد. آنها در ضد حملات هم عملکرد خوبی داشتند اما سد دفاعی ایجاد کردیم چون حریف هر لحظه می‌توانست به ما گل بزند.

امکانات فولاد بی‌نظیر است

وی تاکید کرد: امکانات و زمین چمنی که در باشگاه فولاد وجود دارد واقعا وصف ناپذیر و بی نظیر است اگر کسی بازی هوادار را دیده باشد بیشتر این موضوع را درک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا