مطالب متفرقه

حمل گاوصندوق و بارهای سنگین

 

 

حمل گاوصندوق و بارهای سنگین توسط باربری فردیس منظریه

یکی از دشواری های اسباب­کشی جابجایی گاوصندوق و سایر وسایل سنگین مانند یخچال و پیانو است. جابجایی این وسایل سنگین آسیب­های جبران­ناپذیری به افراد وارد می­کند. شرکت باربری حمل و جابجایی انواع گاوصندوق، پیانو و … را برای مشتریان محترم انجام می­دهد. جابجایی این وسایل سنگین توسط کارگران آموزش دیده ما بصورت کاملا تخصصی انجام می­گیرد و ایمنی کالا کاملا محفوظ می­شود. جابجایی گاوصندوق و سایر بارهای سنگین توسط خود افراد هم سلامتی خودشان و هم کالا را به خطر می­اندازد.

 

حمل گاوصندوق و بارهای سنگین توسط باربری فردیس منظریه کرج

در جابجایی گاوصندوق و بارهای سنگین انتخاب باربری مناسب بسیار مهم است. باربری در فردیس منظریه کرج سابقه طولانی و درخشانی در زمینه حمل وسایل سنگین دارد. پرسنل مخصوص حمل وسایل سنگین باربری گرمدره از قدرت بدنی بالایی برخوردار بوده و با فوت و فن جابجایی وسایل سنگین آشنایی کامل دارند و برای انتقال بار از تجهیزات مناسب حمل وسایل سنگین مانند جک پالت، صفحات آلومینیومی، غلطک­های فولادی و … استفاده می­کنند. اتوبار فردیس منظریه سلامتی و ایمنی کالاهای سنگین و باارزش شما در انتقال آنها از ساختمان­های چندین طبقه به محل جدیدتان تضمین می­کند.

 

حمل گاوصندوق و بارهای سنگین توسط اتوبار فردیس منظریه

وزن زیاد برخی وسایل منزل مانند گاوصندوق و پیانو مشکل بزرگی است که افراد در جابجایی­های خود با آن روبرو هستند. بعلت وزن زیاد این وسایل ممکن است آسیب جدی به ناحیه کمر و مفاصل وارد شود. حتی ممکن است در هنگام جابجایی این وسایل از دستتان رها شده و هم به کف و دیوارهای خانه آسیب برسد و هم خود کالا آسیب ببیند.

بنابراین برای حمل وسایل سنگین خودسرانه عمل نکنید و از تجربه و مهارت یک باربری مناسب استفاده کنید. در فردیس منظریه کرج برای حمل این وسایل سنگین از تجهیزات مناسب با رعایت اصول جابجایی بار سنگین استفاده می­شود. مطمئن باشید هزینه­ای که به ما پرداخت می­کنید ناچیزتر از عوارضی است که با حمل خودسرانه این وسایل به خودتان وارد می­کنید.

تمامی پرسنل اتوبار فردیس منظریه کرج اصول صحیح جابجایی وسایل سنگین مانند کمدهای بزرگ، یخچال سایدبای­ساید، پیانو و… را آموخته­اند و با ایمنی کامل این جابجایی­ها را انجام می­دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا