مقالات

کف سابی سنگ و سرامیک در ساختمان و روش انجام کار آن

نام تجاری سریع گام ورقه همچنان به نوآوری و محصولات جدید به بازار حتی امروز، با مجموعه های جالب کفسابی جدید به طور منظم اضافه شده است. یکی از سریع گام تبلیغات بند خطوط این است که طبقه های آنها “بسیار واقع بینانه است، حتی مادر طبیعت را به نگاه دو بار” – و در واقع مجموعه جدیدتر خود توجه بسیار خاص به جزئیات است که سخت به ضرب و شتم نشان می دهد! مجموعه، و مورد توجه خاص هستند به عنوان آنها در طول طولانی اضافی تا 54 “، که به معنی شما می توانید یک نگاه کف چوب جنگلی واقعی تر ایجاد می شود. ما همچنین نه مانند کوادرا سنگ نگاه مجموعه نماشویی، که می آید در چهار رنگ متفاوت.

مراحل گام به گام انجام کفسابی

است که احتمالا بهترین و شناخته شده برای محدوده لوکس کاشی وینیل جهان پیشرو است، اما وسیعی کفسابی خود است که قطعا نیز با توجه به ارزش، نه کم از به دلیل برخی از آنها واقعا جای دوست داشتنی! محدوده به شش مجموعه، از جمله مجموعه کاشی انقلاب برای ورقه سنگ نگاه تقسیم شده است. از دیگر ورقه نگاه پنج چوب دو که واقعا به دنبال ارزش هستند الماس خلیج و مجموعه مرمت، که هر دو ارائه ضخیم تر استفاده تابلوهای از مجموعه های دیگر می باشد.

کفسابی موزاییک و شرایط انجام کار آن

کفسابی موزاییک علاقه خاص طیف وسیعی از انتخاب در مجموعه نماشویی مرمت که ویژگی های یک کمی اب و هوای، زیبایی مضطرب و پرنعمت در بژ، قهوه ای، گرگ و میش و زنگ مایل به خاکستری اعمال شده به همه نوع از انواع چوب های مختلف از جمله گردو، بلوط، توس، درخت گردوی امریکایی و افرا. علاقه شخصی من – جدید مومی اثر به پایان رسید، تخته پاره روی اب مانند ریورساید تخته توس می آید که در سه رنگ: طبیعی، صدف و مروارید (تصویر زیر سمت چپ).

شاو کف – تاسیس در سال 1946، کف شاو است، احتمالا بهترین در ایالات متحده برای تسلط خود را در فرش و فرش شناخته شده است، اما در سال 2002 با افتتاح اولین مرکز کفسابی آن وارد صنعت کف سابی سطح سخت است. شاو در رفته است به یکی از بازیکنان بزرگ در تمام زمینه های کف، و امروز ارائه می دهد محصولات کمتر در محدوده نماشویی آن است.

کف سابی سنگ و نکات ویژه آن

از توجه خاص هستند محصولات در مجموعه بالا براق – که ویژگی های چوب بسیار متنوع مختلف به نظر می رسد با توجه به تقریبا هر طراحی داخلی، از مدرن نور خامه اکو دریاچه به – شاو یکی از اولین را به ورقه براق به بازار شد کلاسیک بیشتر کاکائو قهوه ای برزیل.

همچنین توجه داشته باشید که تعداد زیادی از تابلوهای نماشویی گسترده ای که ایجاد یک نگاه خیلی در روند، مانند کف مناظر درخت گردوی امریکایی زیر نشان داده شده است. به یاد داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق از ورقه شاو کف چوبی نگاه به یک دلیل خوب است. برای در حالی که آنها مجبور طیف محدودی از سنگ ورقه اثر (دوربین دوچشمی دید با شکوه، موجود در 3 رنگ و شکوه عظمت، در 6 رنگ)، آنها نه عمومی به دنبال دارند و شاید بزرگترین نمونه ای از آنچه شاو بهترین را انجام دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا