مطالب متفرقه

پنل های پیامکی و انتخاب بهترین آن ها

اگر شما نیز یک توسعه دهنده وب باشید، احتمالا مدت قابل توجهی را برای یافتن بهترین پنل اس ام اس سپری کرده اید که نهایتا به این صفحه هدایت شده‌اید. اگر می خواهید که از بهترین پنل پیامکی و نحوه انتخاب درست آن بیشتر بدانید، تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید:

پنل اس ام اس چیست؟

اولین نکته که در مورد پنل پیامکی و امکانات آن باید بدانید تعریف دقیقی از آن است. در حقیقت پنل پیامک یا همان پنل اس ام اس یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب مانند جیمیل، دراپ باکس و… است. به این صورت که با داشتن سامانه پیامکی شما قادر به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا ارسال پیامک از طریق وب سرویس خواهید بود.

جالب است بدانید که نرم افزار پنل اس ام اس از طریق مرورگر قابل دسترسی است؛ لذا شما به آسانی از طریق موبایل، تبلت و لپ تاپ قادر خواهید بود که از پنل اس ام اس استفاده نمایید.

حتما شما نیز از دسته کسانی هستید که با دیدن پیامک های تبلیغاتی این سوال در ذهن شما نقش بسته که چگونه پیامک تبلیغاتی بفرستم و بانک شماره موبایل را از کجا بیاورم؟

شما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید به بانک شماره موبایل‌ها به تفکیک استان، شهر منطقه، کد پستی، سن و جنسیت و… دسترسی پیدا کنید و بانک شماره موبایل تفکیک‌شده سراسر کشور به شما کمک می‌کند تا اس ام اس تبلیغاتی هدفمند ارسال نمایید.

در این نوشتار ما می کوشیم که مهم ترین ویژگی های یک پنل پیامکی را بررسی نموده تا به وسیله اطلاعاتی که خود شما به دست می آورید، خود بتوانید بهترین پنل پیامک که نیازهای شما را مرتفع می سازد انتخاب نمایید.

با ما همراه باشید تا بهترین پنل اس ام اس را به شما معرفی کنیم.

کاربرد پنل اس ام اس چیست؟

به طور کلی کاربرد اصلی پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد. اگر شما بخواهید تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان انجام دهید. تنها راه برای شما استفاده از سامانه پیامک است تا بتوانید اس ام اس تبلیغاتی انبوه ارسال کنید، توجه به امکاناتی نظیر ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک بر اساس تفکیک سن و جنسیت، ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی و… حائز اهمیت است.

البته بایستی این نکته را نیز خاطرنشان کنیم که کاربرد پنل پیامکی تنها و تنها به ارسال پیامک های انبوه منتهی نمی شود؛ بلکه شما با استفاده از سامانه های پیامک می توانید یک ارتباط دوطرفه با مشتری و مخاطب خود برقرار ساخته و بدین وسیله وفاداری مشتری را افزایش دهید.

از سوی دیگر نیز شما می توانید از قابلیت هایی مانند ارسال پیامک خودکار در روز تولد، قرعه کشی و نظرسنجی پیامکی، کارت ویزیت دیجیتالی و … با مشتری خود ارتباط بگیرید.

آیا کاربرد پنل پیامک فقط تبلیغات است؟

توجه داشته باشید که کاربرد پنل پیامک تنها منتهی به تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس های انبوه نمی شود؛ بلکه ممکن است قصد شما از تهیه سامانه پیام کوتاه، انجام اموری همچون حسابداری، وب سایت، اپلیکیشن و … باشد. (به عنوان مثال حتما تا به حال توجه کرده اید که بسیاری از اپلیکیشن ها از پیامک به منظور اعتبارسنجی مشتریان خود استفاده می کنند.)

احراز هویت کاربران امروزه به یکی از دغدغه‌های مدیران سایت و اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است، متاسفانه به دلیل استفاده اشتباه از بازاریابی پیامکی در ایران افراد زیادی پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند و برای ارسال پیامک کدفعال سازی برای اپلیکیشن می‌بایست از خط خدماتی استفاده کنید که خط خدماتی نیاز به سفته، ثبت شرکت حقوقی و… دارد.

پنل اس ام اس با خط خدماتی بدون نیاز به سفته

خطوط خدماتی اگرچه بسیار کاربردی و مفید هستند، اما از سوی دیگر مشکلاتی را نیز با خود دارند؛ به عنوان مثال ممکن است که بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خط خدماتی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از شما تقاضای سفته نموده و بدین صورت محدودیت هایی را برای شما پدید آورند. اما هنوز هم شرکت هایی مانند پیامک آموت هستند که برای ارائه چنین خطوطی از شما سفته نخواسته و بدین صورت کار شما را راحت می کنند.

بنابراین هنگام خرید پنل پیامک توجه به داشتن خطوط خدماتی رایگان و خط خدماتی اختصاصی جهت ارسال اس ام اس اطلاع رسانی حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا