مطالب متفرقه

شورای شهر میدان مناقشات سیاسی نیست

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عیسی کاکویی کاندید پنجمین دوره شورای شهر اسلامی تهران اظهار داشت:‌ نباید در شورای شهر حاشیه بر متن غلبه کند و اجازه نباید داد که جریانات خارج از محیط شهری وارد شورا شود و سیاسی‌کاری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز شورای شهر تهران به یک میدان چالش‌های سیاسی تبدیل شده است، گفت: ما به جریانات سیاسی در کشور نیاز داریم ولی نباید این جریانات شورای شهر را میدان قدرت و تناقضات سیاسی فرض کنند.

کاکویی بیان داشت: امروز رجال سیاسی وارد انتخابات شدند تا بتوانند مشکلاتی از شهر را حل کنند. البته بنده حضور این افراد را نفی نمی‌کنم ولی باید علی‌رغم جریان سیاسی دارای تخصص‌های لازم نیز باشند.

وی افزود: در شورای شهر تهران باید خدمات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به شهروندان ارائه شود ولی حاشیه‌های رفتارهای سیاسی تند را بعضاً در شورا می‌بینیم که بر متن غلبه کرده است.

کاندید پنجمین دوره شورای شهر اسلامی تهران درباره حضور هنرمندان و ورزشکاران در شورای شهر تهران گفت: حضور این افراد برای شورای شهر مفید است چرا که شهر نیاز به هنر و ورزش نیز دارد ولی باید مدیریت شود که از هر تخصص در شورای شهر وجود داشته باشد تا بتوان تصمیم‌های درستی برای شهر گرفت.

کاکویی بیان داشت: شعار ما حذف افراد نیست ولی تأکید داریم که شورای شهر میدان مناقشات سیاسی نیست. 8.5 میلیون نفر در تهران زندگی می‌کنند و یک شهر متراکم است لذا اگر به موقع راه‌حل‌های لازم برای مشکلات این شهر اندیشیده نشود قطعاً با مشکلات عدیده‌ای در آینده مواجه خواهیم شد.

وی گفت:‌ ما باید به سمت یک شهر هوشمند الکترونیک و مدرن پیش برویم تا شهروندان بتوانند بدون حضور در سطح شهر و با استفاده از تکنولوژی روز خدمات لازم خود را دریافت کنند.

کاندید پنجمین دوره شورای شهر اسلامی تهران افزود: بزرگترین عاملی که شهروندان یک شهر را تهدید می‌‌کند اضطراب و استرس، پریشانی و تنهایی است باید فضای متراکم اداری شهر کمتر شود و بیشتر به فضای سبز توجه کرد.

کاکویی گفت:‌احزاب سیاسی باید برنامه برای اداره شهر بدهند نه برنامه‌های تخیلی و توهمی بلکه برنامه‌هایی که المان‌های شهری داشته باشد.

وی بیان کرد: کسی که به شورای شهر می‌آید باید بحران‌ها را بشناسد. زلزله یکی از غول‌های تهران است که باید به آن توجه شود هر گسلی در سطح شهر تهران فعال شود قطعاً با مشکلاتی مواجه خواهیم شد. 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا