مطالب متفرقه

شناسایی 70 هزار خانواده نیازمند در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مجتبی عبداللهی درخصوص برنامه‌های شهرداری در معاونت اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری جشن‌های مختلف در پارک‌ها یکی از برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان است.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان اشاره کرد و گفت: همچنین کلیه فعالیت‌های اماکن ورزشی و  ارائه خدمات به شهروندان از افطار تا سحر است.

به گفته عبداللهی ارائه خدمات در 100 زمین چمن از افطار تا سحر از دیگر برنامه‌‌های معانت اجتماعی است.

وی با اشاره به برگزاری پردیس‌های فرهنگی در 12 نقطه شهر تهران گفت: این پردیس‌ها از 3 تا 17 رمضان و از ساعت 18 تا 24 برگزار می‌شود.

عبداللهی به برنامه‌های خیابان 30 تیر اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگری در این منطقه اقدامات خوبی صورت گرفته است. راه ‌اندازی شهر بازی قدیم، برپایی چایخانه و … از جمله برنامه‌ها در خیابان 30 تیر است.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه شمیم وحی برای سومین سال متوالی خبر داد و گفت: برای دارالقرآن‌ها و مجموعه‌های قرآنی بن‌های خریدی در نظر گرفته‌ایم تا بتوانند محصولات فرهنگی را از این غرف دریاف کنند.

عبداللهی همچنین از شناسایی 70 هزار خانواده نیازمند در تهران خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی برای آنها در نظر گرفته‌ایم و این 70 هزار نفر منهای بانوان سرپرست خانوار هستند.

به گفته وی همچنین سفره‌های مهربانی در محلات خاص در ایام ماه مبارک برای ایتام و نیازمندان پهن خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا