مطالب متفرقه

ارتباط کفسابی با تمیز کردن کف با استفاده از بهترین محلول سنگسابی چیست؟

آیا مادر شما همیشه از همان محلول مونوآمیز لیمو در خانه خود استفاده می کند؟ در آن زمان، شاید شما فکر می کردید که این تنها یک موجود است! چگونه می توانید در میان مجموعه های گسترده انتخاب کنید؟ و چه کسی می خواهد طبقه خود را واقعا بدون ترک یک باقی مانده چسبناک را پاک کند؟ این راه حل های سنگسابی بهترین گزینه های موجود برای استفاده در طبقه شما است. برای اکثر طبقات: سرکه ما اغلب سرکه را به عنوان یک تمیزکننده محکم و واقعی برای تقریبا هر سطح در خانه نشان می دهیم.

کفسابی

کفسابی به چه صورت انجام می گردد ؟

هنگامی که آن را به سنگسابی می آید، این به ویژه درست است. مهم نیست که چقدر کف سابی شما کثیف است، سرکه کمی و آب گرم می تواند آن را کاملا تمیز کند. سعی کنید 1/4 فنجان سرکه سفید را به مقدار آب گرم اضافه کنید. از این راه حل برای مپ استفاده کنید و به طبقه های تمیز و درخشان دسترسی خواهید داشت. برای اکثر کفسابی  ها: پاک کننده قابل استفاده برای لیزول یکی از علاقه مندان ما Lysol Purifier Cleaner است. این ممکن است حتی شما را از دوران کودکی یادآوری کند! مهمتر از همه، اگرچه، بسیار موثر است.

سنگسابی

فایده سنگسابی یا کفسابی دقیقا چیست ؟

اضافه کردن فقط یک لمس به آب شوی خود را می توانید به شما یک تمیز کننده قوی با عطر و طعم ملایم است که خالص و ضد عفونی طبقه خود را. اضافه کردن بیش از حد پاک کننده و یا شما را با یک کف سابی کمی ملایم باقی مانده است. همچنین، اگر کسی در خانواده شما حساس به عطر و طعم باشد، ممکن است این گزینه انتخاب کامل نباشد. برای اکثر کفسابی  ها: پاک کننده پاک کننده چند منظوره پاک تمیزکننده چند منظوره آقای تمیز همچنین یک راه حل بسیار موثری است که با بسیاری از رایحه های مختلف موجود در دسترس است. این تمیز کننده نه تنها در کفسابی ، بلکه در سطوح دیگر نیز کار خوبی می کند. دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید – همانطور که با لیسول، پاک کننده بیش از حد می تواند به مانده های چسبنده روی کف سابی منجر شود، بنابراین به درستی رقیق شود. برای طبقه های چوب سخت: صابون روغن مورفی صابون روغن مورفی استاندارد طلا برای تمیز کردن کفهای چوب خشک است. این پاک کننده به خوبی کار می کند و به عنوان یک پاداش، هیچ مانع چسبنده و یا چرب ندارد. صابون روغن مورفی دارای رایحه سیب زمینی نرم است که به احتمال زیاد اکثر مردم را متخلف نمی کند.

کف سابی

انواع بهترین سنگسابی و کفساب را نام ببرید!

به علاوه آن واقعا اجازه می دهد تا طبقه درخشش! برای وینیل و کاشی کف: سنگسابی سنگسابی به خاطر توانایی آن برای تمیز کردن شیشه و پنجره ها شناخته شده است، اما سنگسابی برای کف سابی کاشی و وینیل نیز بسیار خوب است. شما می توانید 1/8 فنجان را به مقدار آب گرم اضافه کنید تا یک محلول شستشو ایجاد شود. یا به سادگی اسپری مناطق مشکل از کف سابی به طور مستقیم با سنگسابی، با استفاده از یک مایع خیس برای تمیز کردن کف. سنگسابی نه تنها به تمیز کردن کفها کمک می کند، بلکه آنها را نیز درخشان می گذارد. برای اکثر طبقات: صابون ظرف صابون ظرف می تواند بر روی یک کف سابی کثیف، به ویژه براق گریس، تفاوت بزرگی ایجاد کند. این کار عالی برای پاک کردن و تمیز کردن بیشتر انواع کف سابی است. با این حال، مراقب باشید که بیش از حد استفاده از صابون ظرف. چند قطره در یک کربن آب گرم، مقدار زیادی برای پاک کردن خواص درخشان است.

سنگسابی

چرا انجام سنگسابی و کفسابی برای هر نوع سنگ کاری الزامی است؟

صابون های ظرف که لوسیون اضافه کرده اند یک ایده عالی نخواهند بود، اما اکثر محصولات دیگر به خوبی کار خواهند کرد. بسیاری از صابون های ظروف سفارشی سازگار با محیط زیست نیز به عنوان راه حل های مخرب و پاک کننده های همه منظوره کار می کنند. برای اکثر طبقات: خانم مایرز روز پاک تمام تمیز کننده هدف خانم مایرز روز تمیز تمام پاک کننده های هدف یک گزینه عالی برای کف سابی و بیشتر است. اگر چه عطر کمی قوی است، آن را به سرعت از بین می رود، ترک یک سطح تازه و تمیز بوی. خانم مایر کاملا بدون هیچ گونه تجمعی پاک می شود. این محصول کاملا چند منظوره است و به خوبی در بسیاری از انواع کف سابی و سطوح دیگر کار می کند.

منبع مطلب کفسابی: کفساب باشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا