مطالب متفرقه

عنوان :معرفی بالکنی شیشه ای باقیمتی بسیار مناسب

 شیشه بالکن پارتیشن محصولی مدرن می‌باشد که در درون خود قابلیت‌های زیادی را به همراه دارد. این محصول می‌تواند به شما در استفاده هرچه بهتر از بالکن یا تراس کمک کند. این محصول دارای خصوصیاتی کاملاً منحصربه‌فرد می‌باشد. اگر نگاهی گذرا به بالکن واحدهای مختلف بیندازیم در اکثر موارد چیزی جز کثیفی و به‌هم‌ریختگی مشاهده نمی‌کنیم.
دلایل این اتفاق نیز عدم پوشش مناسب برای این فضا می‌باشد. به خاطر وجود گردوخاک، ریزش برف و باران، حیوانات و حشرات مزاحم و دلایل متعدد دیگر، ساکنان کمتر علاقه‌مندند که از این فضا استفاده نمایند. در شهرهای بزرگ به خاطر وجود آلودگی صوتی و هوا تقریباً محال است که بتوان در بالکن نشست و از مناظر بیرونی لذت برد.
با شیشه بالکن پارتیشن دیگر خبری از گردوخاک، حیوانات و حشرات موذی و صداهای مزاحم نیست و می‌توان با آسودگی خاطر در آنجا نشست و از دیدن مناظر بیرون لذت برد. این محصول تا هفتاد درصد عایق صدا می‌باشد. درواقع می‌توان با نصب آن صدا را مدیریت کرد و از شنیدن صداهای ناهنجار جلوگیری نمود.
پس می‌توان بدون اینکه سروصدا ما را اذیت کند در بالکن شیشه ای یا تراس نشست و به استراحت پرداخت. یکی دیگر از معضلات فضای تراس سرما و گرما در فصول مختلف سال می‌باشد. به عبارت بهتر سرما و گرما مانعی می‌شود که بتوان در آنجا نشست.این محصول هفتاد درصد پوشش برودتی ایجاد می‌کند.
پارتیشن شیشه‌ای متحرک یا تراس بالکن پارتیشن شیشه‌ای در دودسته کلی با قاب آلومینیومی و بدون قاب (فریم لس) ارائه می‌شود. نرده‌های شیشه‌ای بدون قاب در سال‌های اخير بسيار توسعه پیداکرده و نظر افرادی را كه به ديد منظره خود اهميت می‌دهند به خود جلب كرده است و جمله‌ای كه ميگويند اين سيستم باعث اضافه كردن ابعاد مضاعف به خانه يا محل كارشان می‌دهد کاملاً منطقی به نظر ميرسد.

 از مزایای سیستم بالکن پارتیشن شیشه‌ای می‌توان به اين موارد اشاره كرد:

وسعت بخشیدن و استفاده بهینه از محیط، سهولت در نظافت شیشه‌ها، عدم نفوذ گردوغبار، ایجاد محيطی ایده آل برای پرورش گل و گیاهان، قابل‌اجرا در هر شکلی (چندضلعی، قوسی و …). تراس بالکنی برای هر پانل قابل‌اجرا است. این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، زاویه‌دار و یا هر شکل دیگر قابل‌اجرا می‌باشد.
شیشه‌ها توسط نوارH شکل که از بهترین مواد مدیکال ساخته می‌شود به همدیگر قفل‌شده و هیچ فضای خالی در بین آن‌ها باقی نمی‌ماند. البته بايد به اين موضوع هم توجه كرد كه افرادی در ذهن خود طراحی‌هایی برای اين نوع سيستم دارند اما هدف از گفتن اين مطالب علاوه بر مزیت‌هایی كه ذكر شد، قرار دادن طيف وسيعی از مردم در درك بهتر از اين سيستم می‌باشد كه بسياری از آن‌ها به دلیل داشتن منطق خود شايد به اين سيستم روي نياورند.
ولی با توجه به بازخورد مشتريان و همچنين تجربه چندين ساله در اين زمينه، ما احساس می‌کنیم گذر زمان اين مشكلات ذهنی موجود در تعدادی اندک از مردم را نيز به اين موضوع شفاف خواهد كرد. همیشه باید به یاد داشته باشیم که برخی از مردم دلهره و یا ترس از ارتفاع و يا فقدان هرگونه مانع را در پيرامون خوددارند.
در خانه‌ای حتی اگر خود صاحب‌خانه به سبک سيستم بالكنی خود آشنا هم باشد، آن‌ها بايد احساس امنيت و آرامش مهمان و يا بازدیدکننده خود را در نظر بگيرند.

مزایای استفاده از شیشه بالکن پارتیشن:

يكی از بهترين مزايای سيستم بالكن پارتیشن شیشه‌ای همين می‌تواند باشد كه با خيال آسوده می‌توان اطرافيان خود را برای كسب تجربه‌ای جديد و لذت‌بخش دعوت كرد. شیشه بالکن پارتیشن را در مکانه‌ای مختلف منزل و محل کار می‌توان بکار برد و از فضاهای مازاد در محل خود استفاده نمود.
تعمیر شیشه بالکن پارتیشن:

درحالی‌که برخی ممکن است گمان نمایند که تعمیر و نگهداری شیشه بالکن پارتیشن مشکل است و یا استرس بیشتری دارد ولی این برخلاف واقعیت است. ازآنجایی‌که این محصول از داخل نصب می‌گردد پس کلیه کارهای مربوط به نگهداری و نظافت آن از داخل و به‌راحتی صورت می‌گیرد. این محصول با رعایت کلیه مقررات ایمنی تولید و نصب می‌گردد.
هر پانل به‌طورمعمول دارای ضخامت 10mm و از پانل‌های شیشه‌ای نشکن ساخته‌شده است. هر پانل شیشه بالکن پارتیشن با استفاده از فریمی در بالا و پایین نگه‌داشته می‌شود و بنابراین هیچ مانعی در تماشای منظره بیرون وجود نخواهد داشت.

 دلایل استفاده از شیشه بالکن پارتیشن:

-کاهش سروصدای بیرون
-جلوگیری از ورود باران، باد، گردوغبار
-لذت بردن از تماشای بیرون بدون هیچ مانعی
-یکی از مزیت‌های استفاده از شیشه بالکن شیشه‌ای سهولت درباز نمودن آن‌ها می‌باشد.
پانل‌های شیشه بالکن پارتیشنی تنها بر روی یک ریل باریک نصب می‌گردند، بنابراین برای اکثر بالکن‌ها مناسب می‌باشند. این محصول را به‌راحتی می‌توانید در گوشه‌ای جمع نمایید و در این حالت می‌توانید از فضای بیشتری استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این محصول به شرایط محیطی و آب‌وهوای منطقه دقت نمایید تا بتوانید از اتصالات مناسب با محیط خود استفاده نمایید تا تمام شرایط ضدزنگ بودن، جنس شیشه‌ها و عایق‌بندی‌ها و سایر رعایت گردد. یکی کردن هوا و طبیعت بیرون و داخل با بهره‌گیری از شیشه بالکن برای هر خانه‌ای بسیار مهم و لذت‌بخش است.
پکیج شیشه بالکن ارائه شده توسط شرکت رامادر به‌صورت کامل تمامی فضای بالکن را می‌بندد و بسته به درخواست مشتری یک یا چند پنجره در این پارتیشن اجرا می‌شود تا بتوانید به‌راحتی با باز کردن این پنجره‌های کوچک اما پرکاربرد از هوای مطبوع بیرون لذت ببرید. شیشه‌های مورداستفاده در این محصول از شیشه سکوریت 10 میل بوده که در صورت شکسته شده هر مترمربع آن به 1200 تکه صیقلی تقسیم می‌شود که هیچ خطر جانی‌ای ندارد. فضای بین درب بازشو در این‌گونه پکیج‌ها به‌وسیله درزگیرهای مناسبی پوشیده می‌شود که از ورود گردوغبار و سرما به داخل جلوگیری می‌کند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا